Audi S8

Komfortiškai galinga, „StartLine“ patobulinta „Audi S8“

Standartinis „Audi S8“ modelis turi 520 arklio galių, o toks galingumas šį prabangų sedaną nuo 0 iki 100 km/h per valandą išjudina per vos daugiau nei 4 sekundes. Galėdamas pasigirti tokiomis charakteristikomis, šis automobilis yra neabejotinai vienas greičiausių savo klasės atstovų. Tačiau „StartLine“ žino, kaip šį automobilį paversti dar greitesniu ir galingesniu. Tokiu, kuris gali lygiuotis į greičiausius pasaulio superautomobilius.

„Audi S8“ tikrai neprimena sportiško automobilios. Ilgas ir platus sedanas atrodo masyviai ir iš pirmo žvilgsnio norisi pasakyti, kad jis neabejotinai sunkus. Tačiau vokiečiai „Audi S8“ kėbulo gamybai panaudojo daug lengvo ir tvirto aliuminio, kuris leido pasiekti vos didesnį nei 2000 kilogramų bendrą automobilio svorį. Būtent toks sąlyginai nedidelis svoris yra vienas iš faktorių, kuris leidžia šiam dideliam ir prabangiam sedanui būti itin greitu.

Svorio taupymas naudojant aliuminį kėbulo gamybai susijęs ir su tuo, kad „Audi S8“ yra ne tik greitas ir galingas, bet turi labai daug prabangos ir komforto įrangos, bei saugumo sistemų. Galima tik įsivaizduoti vien tai, kiek sveria elektra reguliuojamos, šildomos ir vėdinamos odinės sėdynės. Taip pat savo liūto dalį svorio atžvilgiu pasiima ir tokios saugumo sistemos kaip „Pre Sense“ ir naktinė infraraudonųjų spindulių kamera. Šios sistemos padeda išvengti susidūrimų tiek su kitais automobiliais, tiek su pėsčiaisiais. Galiausiai, komfortas yra ir kokybiškas garsas, todėl į „S8“ sumontuota aukščiausios kokybės „Bang & Olufsen“ garso sistemą.

Dinamiškasis „Audi S8“ aprūpintas legendine „Quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Tai dar vienas dalykas, kuris prisideda prie itin spartaus ir aštraus šio galingo limuzino starto. Visa variklio galia paskirstoma į kiekvieną ratą atskirai, taip užtikrinant maksimaliai efektyvų galios išnaudojimą. Taip pat, „S8“ turi gamykliškai sumontuotą sportinį galinį diferiancialą, kuris ne tik prisideda prie tinkamo galios panaudijimo, tačiau pagerina ir valdymo savybes.

Po variklio dangčiu „S8“ turi 4,0 l darbinio tūrio V8 benzininį variklį. Šiam varikliui buvo sumontuoti ir du turbokompresoriai. Tokia konstrukcija leidžia pasiekti 520 arklio galių ir 650 Nm sukimo momentą. Lengvas kėbulas, puikų sukibimą užtikrinanti visų varančiųjų ratų pavara ir galingas variklis, standartiniam „Audi S8“ limuzinui nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 4,1 sekundės, o maksimalus greitis ribojamas ties 250 km/h žyma. Tačiau visa tai nėra limitas. „StartLine“ specialistų sukurtas paketas, „Audi S8“ leidžia palypėti dar keliais laipteliais aukščiau.

„StartLine“ galios paketas skirtas "Audi S8" sedanui

Daug dalykų ir faktorių lemia ar automobilis yra pakankamai galingas ir ar jo turimas potencialas yra tinkamai išnaudojamas. Būtent dėl šios priežasties, galios didinimas nėra trumpas ir paprastas procesas. „StartLine Performace Tuning“ paketas skirtas „Audi S8“ modeliui yra subalansuotas ir sukurtas būtent taip, kad kiekvienas elementas būtų išnaudojamas maksimaliai efektyviai ir veiktų patikimai bei užtikrintai.

„StartLine Performacne Tuning“ paketas, „Audi S8“ limuzinui leidžia pasiekti net 800 arklio galių ir įsibėgėjimą nuo 0 iki 100 km/h sumažinti iki 3 sekundžių. Palyginus su standartiniu modeliu, tai beveik 300 arklių didesnis galingumas ir daugiau nei sekunde sutrumpėjęs įsibėgėjimas. Norint pasiekti tokį rezultatą, tam tikrus standartinius elementus teko pakeisti naujais, kai ką prireikė modifikuoti ir galiausiai sukurti naują variklio valdymo programą, be kurios, variklis negalėtų tinkamai išnaudoti naujų modifikacijų.

Pirmiausiai pakeičiami turbokompresoriai. Standartiniai keičiami į didesnius, užtikrinančius didesnį papildomo oro įputimą į degimo kameras. Įdiegus naujus turbokompresorius, reikia modifikuoti ir jų aušinimo sistemą. Dėl šios priežasties sumontuojamas papildomas radiatorius ir cirkuliacinis siurblys. Ši sistema leidžia efektyviau aušinti turbokompresorius, todėl į cilindrus patenka optimalios temperatūros oras. Patobulinama ir variklio oro įsiurbimo sistema, kuri užtikrina didesnį į variklį patenkantį oro srautą. Nauji, greičiau veikiantys viršslėgio vožtuvai, taip pat prisideda prie efektyvesnio variklio ir turbinų darbo. Galiausiai, standartinė išmetimo sistema keičiama į "Supersprint" gamybos, taip pagerinamas ne tik išmematųjų dujų pašalinimas, bet suteikiamas ir naujas variklio garsas. 

Šis „Audi S8“ automobiliui skirtas „StartLine Performance Tuning“ paketas buvo išmėgintas ir sustyguotas įveikiant tūkstančius kilometrų tiek bendro naudojimo keliuose, tiek lenktynių trasoje, kur viskas išmėginama maksimaliomis apkrovomis. Tokie bandymai leidžia užtikrinti maksimalų efektyvumą ir „Audi S8“ super sedanui suteikia dar daugiau komforto. Įpūtus papildomo galingumo, šį automobilį drąsiai galima vadinti super sedanu, kuris užtikrina komfortišką galingumą.

 
 
 
 

Video klipai peržiūrai:

 
 
 



Copyright @ Startline.lt 2024