Mercedes-Benz 4.7 BiTurbo M278 variklis

„Mercedes-Benz“ M278 variklio galios didinimas

Didelę variklių gamą turintis „Mercedes-Benz“, gali patenkinti pačius įvairiausius vairuotojų poreikius. Sau tinkamą variantą ras ir norintys ekonomijos ir mėgstantys greitį bei galią. Vienas iš pasirinkimų, kuris puikiai tinka norintiems važiuoti greitai, 2011-iais metais pristatytas M278 variklis. Tai V formos, 8 cilindrų, 4,7 l darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis.

„Mercedes-Benz“ M278 variklį montavo į įvairius automobilius. Tai gali būti  į sportiškas dviduris kupė ir kabrioletas, prabangus sedanas ar padidinto pravažumo modelis. Nepaisant to, kuriame modelyje M278 variklis sumontuotas, ar pavyzdžiui S500/S550 (W222) ar GL500/GL550 (X166), techniškai jis identiškas. Tačiau skirtumas galios atžvilgiu, egzistuoja. Koks modelis kiek arklio galių turi, galima susipažinti lentelėje esančioje apačioje. Taip pat įdomi detalė ir tai, kad kai kuriuose modeliuose buvo montuojamas sumažinto dabinio tūrio M278 variklio versija. Vietoj 4,663 kubinių centimetrų, 4,633.

Priklausomai nuo gamybos metų ir modelio, gali skirtis ne tik M278 variklio galigumas, bet ir tai, su kokia pavarų dėže jis suporuotas. Tai gali būti septynių pavarų „7G-Tronic“ arba devynių pavarų „9G-Tronic“ automatinė greičių dėžė. Pastatoroji debiutavo ir į daugelį modelių pradėta montuoti nuo 2013-ųjų metų, bet ne į visus. Pavyzdžiui iki 2014-ųjų metų gamintame „CL500“ modelyje, M278 variklis buvo jungiamas tik su „7G-Tronic“ pavarų dėže.

Automobilio modelis
Variklios galingumas
Gamybos metai
„Mercedes-Benz S500/550“
429 AG, 700 Nm
2011 - 2013
„Mercedes-Benz E500 BlueEFFICIENCY/E500 BlueEFFICIENCY 4MATIC“
402 AG, 600 Nm
2011 -
„Mercedes-Benz CLS500 BlueEFFICIENCY/CLS500 BlueEFFICIENCY 4MATIC“
402 AG, 600 Nm
2011 - 2017
„Mercedes-Benz CL500 BlueEFFICIENCY/CL500  BlueEFFICIENCY 4MATIC“
429 AG, 700 Nm
2010 - 2014
„Mercedes-Benz SL500/550“
429 AG, 700 Nm
2012 - 2015
„Mercedes-Benz SL500/550“
449 AG, 700 Nm
2016 -
„Mercedes-Benz ML550 4MATIC“
402 AG, 600 Nm
2012 -
„Mercedes-Benz GL500/550 BlueEFFICIENCY“
429 AG, 700 Nm
2012 - 2016
„Mercedes-Benz GLS500/550 BlueEFFICIENCY“
449 AG, 700 Nm
2017 -

 

„StartLine“ galimybės padidinti M278 variklio galią

Nors M278 variklis tikrai nėra silpnas, tačiau net ir galingiausia jo versija turinti 449 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą, neatskleidžia viso savyje turimo potencialo. Norinties šiame variklyje surasti dar daugiau arklio galių, galima kreiptis į „StartLine“ specialistus. Nepaisant to, kokio galingumo versija ir kokiame modelyje šis variklis sumontuotas, jo galią galima padidinti iki 510 arklio galių. Šis galingumas pasiekiamas neatliekant jokių mechaninių pakeitimų, pakanka perprogramuoti variklio valdymo kompiuterį. Atliekant šio lygio galios didinimo darbus galima pakeisti ir išmetimo sistemą, kad būtų pasiektas maksimalus efektyvumas ir pakeistas variklio garsas, kuris  automobiliui suteikia agresyvesnį charakterį. Klientų patogumui, išmetimo sistemos keitimo darbai atliekami "StartLine" dirbtuvėse.

Jeigu 510 arklio galių taip pat netenkina, galima žengti dar vieną, dar didesnį žingsnį ir pasiekti net 670 arklio galių ribą. Tačiau norint pasiekti tokį rezultatą, teks atlikti kur kas daugiau mechaninių pakeitimų. Vienas jų, naujų, didesnių turbokompresorių monatavimas vietoj standartinių. M278 varikliui, puikiai tinka turbokompresoriai, kurie montuojami didesnio darbinio tūrio ir galingesniam M157 varikliui. Dar viena privaloma modifikacija, norint turėti visus 670 arklio galių, oro aušinimo, kuris tiekiamas turbinoms, sistemos perdarymas. Kadangi M278 turbokompresorių tarpiniai oro aušintuvai yra vėsinami skysčiu, kuris atkeliauja iš ten pat, kur ir aušinimo skystis skirtas varikliui, šias sistemas reikia atskirti. Tik tokiu būdu pasiekiamas maksimalus turbinų efektyvumas. Šiuos darbus puikiai išmano ir savo dirbtuvėse atlieka „StartLine“ specialistai, todėl galima garantuoti aukščiausią kokybę ir puikų visų sistemų suderinamumą.

Dar vienas dalykas, kurį gali koreguoti „StartLine“ specialistai, tai automatinės greičių dėžės darbas. Perprogramavus ją, užtikrinamas pavarų perjungimo sklandumas. Tai reiškia, kad pavara perjungiama pačiu tinkamiausiu momentu, neprarandant variklio dinamikos, išlaikant galios piką. Tai leidžia mėgautis labai sklandžiu ir greitu įsibėgėjimu. Visa tai buvo pasiekta atlikus daugybę testų, kurių metu automobiliai išmėginami maksimaliais krūviais, taip užtikrinant, kad modifikacijos veiksmingos. Tik įsitikinus, kad modifikacijos veikia taip kaip turėtų ir garantuojamas patikimumas bei efektyvumas, „StartLine“ specialistai visa tai pasiūlo savo klientams. Visų norinčių savo M278 variklyje atrasti daugiau arklio galių, „StartLine“ specialistai laukia savo dirbtuvėse ir užtikrina, kad bus surastas geriausias kokybės, galios ir kainos sąntykis.




Mus galite rasti facebook.com puslapyje:

Copyright @ Startline.lt 2019