Bmw M5 M6 galios tobulinimas

 

Jeigu standartinio BMW M5 ir M6 galingumo per mažai

Daug vairuotojų ir automobilių mėgėjų yra neabejingi BMW automobiliams, o ypač galingiausioms jų versijoms pažymėtoms „M“ raide. Prabanga, galia ir geromis valdymo savybėmis pasižymintys BMW M5 ir M6, daug kam yra svajonių automobiliai.

Prieš daugiau nei 30 metų pasaulis pirmą kartą išvydo pirmosios kartos „BMW M6 E24“ kupė, o netrukus ir „BMW M5 E28“ sedaną. Pastarasis tapo tikra ikona ir legenda, kuri gyva iki šių dienų. „M“ serijos BMW modeliai kaitina vairuotojų kraują puikiu valdymų, solidžia prabanga ir žinoma galingais bei garsiais varikliais. Šiuo atveju apžvelgiami „BMW M5 F10“, bei „BMW M6 F06/F12/F13“ automobiliai, kuriuose montuojamas S63B44T0 variklis. Šis variklio kodas suteiktas 4,4 l darbinio tūrio, V8 varikliui su dviem turbinomis.

 

S63B44T0 variklio galingumas gali skirtis priklausomai nuo to, kokiame modelyje ir kokioje versijoje jis sumontuotas. Standartinis F10 M5 turi 560 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą. 2014-iais buvo pristatyta „Competition Package“ versija, kurios galingumas 575 arklio galios, bet sukimo momentas išliko nepadidėjęs. Ribotos serijos „30 Jahre M5“ modeliai turi beveik 600 arklio galių. Standartiniai BMW M6, taip pat turi 560 arklio galių ir 680 Nm sukimo momentą, nepriklausomai nuo to, ar tai F06, F12 ar F13 modelis. Tuo tarpu „Competition Package“ versijose, galia padidinta iki 600 arklio galių, o sukimo momentas iki 700 Nm.

Tiek M5, tiek visi M6 modeliai, yra varomi tik galiniais ratais. Variklio galia į juos siunčiama per 7 pavarų, dviejų sankabų automatinę, arba 6 pavarų mechaninę greičių dėžes. Tiesa, mechaninė greičių dėžė buvo galima kaip opcija tik Jungtinių Amerikos Valtsijų rinkai skirtuose automobiliuose. Vis gi, daugiau jokių mechaninių skirtumų tarp Europos ir JAV rinkoms skirtų M5 ir M6 nėra.

„StartLine“ variklio galios didinimo paketai skirti S63B44T0 varikliui

Nors BMW atliko neblogą darbą kuriant S63B44T0 variklį, tačiau standartiniai modeliai, net ir turėdami papildomą „Competition Package“ paketą, dar turi neišnaudoto potencialo. „StartLine“ tą potencialą gali atskleisti ir siūlo kelis galios didinimo paketus. Pirmasis lygis leidžia pasiekti 660 arklio galių. Toks galios prieaugis gaunamas neatliekant jokių mechaninių automobilio perdarymo darbų, pakanka perprogramuoti variklio valdymo kompiuterį. Antrasis „StartLine Performance Tuning“ galios didinimo lygis, reikalauja pakeisti standartinę išmetimo sistemą, taip pat pakeisti ir stanartinius oro filtrus. Atlikus šiuos darbus ir pakeitus variklio valdymo kompiuterio programą, pasiekiama 740 arklio galių riba. Tiesa, norint maksimalaus efektyvumo, teks naudoti 98 oktatininio skaičiaus benziną.

Jeigu norisi dar daugiau galios, galima instaliuoti trečio lygio modifikacijų paketą. Jis leidžia pasiekti daugiau nei 800 arklio galių. Norint tiek, dvi standartines S63B44T0 turbinas teks pakeisti naujomis, didesnio diametro ir užtikrinančiomis didesnį našumą. Taip pat rankas teks pridėti ir prie pavarų dėžės. Standartinius sankabos frikcinius diskus teks pakeisti į kur kas stipresnius, pagamintus „Dodson“. Taip pat teks naudoti aukšto oktaninio skaičiaus benziną, arba sumontuoti naują vandens-metanolio (whater-metanol) kuro įpurškimo sistemą. Žinoma be visa to teks sumontuoti ir naują išmetimo sistemą, bei įrašyti naują variklio valdymo programą. Visas šias modifikacijas atlieka „StartLine“ specialistai savo profesionaliose dirbtuvėse. Tai leidžia garantuoti aukščiausią darbų kokybę ir maksimalų modifikacijų efektyvumą.




Copyright @ Startline.lt 2019