Galios matavimo stendas

 

MAHA LPS 3000 PKW

Savo klientams garantuojame aukščiausią paslaugų kokybę, nes naudojame tik pačią kokybiškiausią ir geriausią įrangą. Puikus pavyzdys, mūsų turimas galios matavimo stendas MAHA LPS 3000 PKW, kuris yra vienas geriausių pasaulyje ir yra itin vertinamas dėl savo preciziškumo ir tikslumo. Tai didžiausių tuningo kompanijų ir daugelio automobilių gamintojų pasirinkimas. MAHA  stendus naudoja šios Europoje žinomos tuningo kompanijos: ABT, MTM, EVOTECH, PP Performance, Hamann, DTE, Allcartuning ir daugelis kitų.

MAHA dynamometrinio stendo rodmenys pripažįstami ir vertinami dėl šios priežasties: jis yra tikslus ir jo analizės lape matomi visi faktoriai, pagal kuriuos atliekamos korekcijos (jei tokios atliekamos), matomas galingumas ratuose, matoma stendo rotacinė masė (kurios keisti neįmanoma). Kitų gamintojų stendų rodmenyse rodomas tik sukimo momentas ir galingumas, todėl stendo operatorius gali atlikti tam tikrus nustatymų pakeitimus (jie nepastebimi kreivėje, nes paprasčiausiai nebūna nurodomi). Tokia specifika leidžia “netikėtai” pridėti įspūdingų galingumo rezultatų arba juos sumažinti. Dažnai pasitaikantis atvejis, kuomet kitur variklio galios didinimo darbus atlikęs klientas, atvykęs pas mus ir išmatavęs galingumą naudojant mūsų stendą, pamato tikruosius skaičius ir būna nemaloniai nustebęs, nes skaičiai ženkliai mažesni nei buvo pažadėta ar nurodyta. Būtent dėl to, kad savo klientams norime užtikrinti tik aukščiausią paslaugų kokybę, įsigijome MAHA galios matavimo stendą.

Prieš bet kokį darbą yra atliekamas pradinis matavimas ir nustatoma esama variklio galia. Tai leidžia įvertinti variklio būklę ir jo potencialą. Kitas matavimas atliekamas po programavimo. Tai leidžia pamatyti kokį tiksliai rezultatą pavyko pasiekti ir patikrinti, ar po atliktų pakeitimų, visos sistemos ir mechanizmai veikia taip, kaip ir turėtų. Tik įsitikinę, kad viskas atitinka reikalavimus, grąžiname automobilį klientui.

 

GALIOS MATAVIMO STENDO MAHA LPS 3000 PKW FUNKCIJOS:

  • Matuojamas faktinis alkūninio veleno galingumas ir sukimo momentas, nėra jokių galios praradimo spėliojimų galutiniam rezultatui. Šis stendas matuoja kiek galios prarandama transmisijoje kiekvieno matavimo ciklo metu, taip pat pamatuoja galią ratuose.
  • Galios korekcijos pagal ISO, SAE, EWG ir DIN, priklausomai nuo duomenų iš meteorologinės stotelės.
  • Tiesioginis duomenų surinkimas per OBD modulį.
  • Priekinių ir galinių ašių greitis kontroliuojamas programinės įrangos, kiekvienai ašiai vienodai. Tai apsaugo automobilių, su visų varančiųjų ratų pavara, centrinį diferencialą.
  • Specialios nuostatos, skirtos automobiliams varomiems priekine, galine ašimi arba varomiems keturiais ratais.
  • Specialūs nustatymai benzininiams atmosferiniams, turbo benzininiams ir turbo dyzeliniams varikliams matuoti.
  • Specialios nuostatos, skirtos matuoti automobilius su automatinėmis pavarų dėžėmis.
  • Apkrovos simuliacija, siekiant atkurti tikras važiavimo sąlygas kelyje (pavyzdžiui važiavimo į įkalnę).

Mūsų naudojamas MAHA stendas yra galingiausios komplektacijos – turi tris elektromagnetinius apkrovos stabdžius (retarderius). Ši specifikacija leidžia tinkamai sureguliuoti variklius turinčius dideles hibridines turbinas, kurioms reikia atitinkamos apkrovos, norint pasiekti maksimalų našumą. Šis stendas leidžia varikliui suteikti tinkamą krūvį, kurio reikia, norint pasiekti maksimalų galingumą. Taip pat, tai leidžia parinkti aititinkamą pasipriešinimą priklausomai nuo automobilios galingumo (mažo galingumo automobiliai neapkraunami per dideliu krūviu, o galingi gauna tokią apkrovą, kuri reikalinga maksimaliems variklio parametrams pasiekti testavimo metu, bei juos pavaizduoti matavimo kreivėse). Tačiau tai nesuteikia galimybės didesniam rezultatui pavaizduoti, o tik suteikia turbo kompresoriui darbo parametrus kurie nustatyti programoje.

 

MAHA LPS 3000 PKW STENDO TIKSLUMO IŠBANDYMAS

Nuotraukoje kairėje matome matavimų rezultatus su paaiškinimais. Stendas aprūpintas pačia naujausia programine įranga bei sukalibruotas patyrusio kompanijos MAHA inžinieriaus, atvykusio specialiai šiam darbui iš Vokietijos.

Atkreipkite dėmesį į rezultato tikslumą: pamatuotas visais keturiais ratais varomas „Audi Q7 3.0 TDI“ automobilis, turintis 171 kW galingumą ir 500 Nm sukimo momentą. Tokius skaičius deklaruoja gamintojas. Mūsų naudojamas MAHA dynamometrinis stendas parodė 171.1 kW galingumą ir 497 Nm sukimo momentą.




Copyright @ Startline.lt 2019